El progrés ràpid en gairebé totes les àrees de la tecnologia, l'agitació de les condicions socials i no menys important la tan citada globalització de l'economia: aquestes són les paraules que defineixen la nostra era de canvi constant. Una empresa com la nostra, amb la pretensió d'estar a l'avantguarda als seus segments de negoci a nivell mundial, no pot escapar-se d'aquest canvi. Encara més: ha de modelar activament aquest canvi i assumir un paper de gestió, inclosa la voluntat i la capacitat de canvi.
Hem assumit aquest paper de gestió. Al llarg de tots els límits del departament, àrea i país, estem millorant els processos, cap a la producció sincronitzada i una empresa esvelta.
La base per això és la nostra filosofia corporativa amb els seus valors. Especialment la conseqüència, com aconseguim els canvis, requereix objectius clars (ens mostren el què) i valors inconfusibles (ens mostren el com).
La nostra filosofia amb els seus principis rectors ens ajuda a no sortir del camí. Això s'aplica a les decisions que hem de prendre al nostre negoci diari, així com a l'orientació estratègica. "Sigues el canvi que desitges per a aquest món", va dir Mahatma Gandhi. Cadascú de nosaltres és necessari. I per a l'acció de cada individu, la filosofia és la base i la justificació.